Vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt, heb je 30 dagen de tijd om je artikel als retour aan te melden in je account. Na het aanmelden van je retour, heb je 14 dagen de tijd om het op te sturen.
Bestelling met meerdere artikelen van dezelfde verkoper?
De retourtermijn start dan pas wanneer alles bezorgd is.
Heb je een abonnement afgesloten?
De retourtermijn begint in dat geval vanaf het moment van afsluiten. Nadat je het abonnement hebt afgesloten, heb je 14 dagen de tijd om je te bedenken.
Dit kun je niet retourneren
Cadeaubonnen en -kaarten
Artikelen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet retour mogen (waarvan de verzegeling is verbroken)
Digitale artikelen (ebooks, luisterboeken en games)
Software abonnementen/producten (waarvan de verzegeling is verbroken)
Audio-opnamen, video-opnamen, dvd’s en computerprogrammatuur (waarvan de verzegeling is verbroken)
Artikelen die op maat/persoonlijk gemaakt worde, zoals mengverf, gegraveerd bestek en op maat gemaakte gordijnen
Bloemen, planten en kerstbomen die een beperkte houdbaarheid hebben
Natuurlijke vijanden (bijvoorbeeld aaltjes tegen rouwvlieg)
Het artikel mag eenmalig gebruikt zijn
puur en alleen om de aard, kenmerken en werking vast te stellen. Gebruik je het artikel uitgebreider of vaker, dan kan hier waardevermindering voor gerekend worden. Hiervoor ben je zelf aansprakelijk.
Beschadigd of defect artikel ontvangen?
Meld je artikel binnen de retourtermijn retour in je account en geef dit via de retourreden aan ons door.
Partnerartikel retourneren
Op het retourlabel staat het juiste retouradres vermeld. Retourneer je naar een partner, dan handelen zij jouw retour verder af zodra de partner het pakket heeft ontvangen.